English

Razvojni center Srca Slovenije, d. o. o.

Development centre of the Heart of Slovenia

Kidričeva cesta 1, 1270 Litija

T: 01 89 62 710, E: info@razvoj.si

Pozdravljeni v Srcu Slovenije!

facebook youtube twitter


Izzivi slovenskega turizma na socialnih omrežjih

8. oktober 2012 - V Logarski dolini je 4. in 5. oktobra 2012 potekalo motivacijsko srečanje za skrbnike portala slovenia.info, ki ga je organizirala Slovenska turistična organizacija, udeležila pa se ga je tudi predstavnica Centra za razvoj Litija. Rdeča nit strokovnega srečanja je bila uporaba socialnih omrežij kot so Facebook, Twitter ter Foursquare pri marketinških aktivnostih v turizmu.

Udeležencem so bile predstavljene novosti na uradnem slovenskem portalu www.slovenia.info, ki bodo v prihodnjem letu intenzivno usmerjene v prilagoditve za mobilne naprave ter aktivno trženje ponudbe. Za vnos vsebin na portal je odgovorna skrbniška mreža organizacij iz vse Slovenije, med katerimi je tudi Center za razvoj Litija. Pokrivamo vsebine za občine Dol pri Ljubljani, Litija, Moravče, Šmartno pri Litiji, Trbovlje in Zagorje ob Savi.

Udeleženci so se na delavnicah seznanili s triki za bolj optimalen nastop na družbenih omrežjih kot sta Facebook in Twitter in nasveti, kako je moč optimizirati spletne strani. Zakaj je pomemben Foursquare in kako ga uporabiti jih je naučil gostujoči predavatelj Giorgos Vareloglou iz Grčije. Kako napisati zgodbo o kraju in zakaj je ta pomembna, sta predstavila Primož in Uroš Žižek.
 

Letošnje srečanje skrbnikov portala slovenia.info je potekalo na Solčavskem, ki je bilo leta 2009 nagrajeno kot destinacija odličnosti

Po strokovnem delu so domačini udeležencem približali evropsko destinacijo odličnosti Solčavsko s predstavitvijo dobrih praks iz turizma. Udeležence po peljali v Fidov gaj in v Center Rinka v Solčavi, obiskali pa so tudi slap Rinka.

Petkova STO Akademija E-turizma je bila namenjena strokovnim predavanjem. Poleg skrbnikov so se je udeležili tudi predstavniki turističnega gospodarstva. Mag. Chritian Maurerja iz Univerze v Kremsu, je predaval na temo pomembnosti prilagoditev za mobilne naprave, torej kako "ujeti gosta kjerkoli in kadarkoli". Timotej Gala (Httpool) je predstavil pasti, na katere morajo biti pozorni pri snovanju spletne kampanje, Darko Dujič (Google Adriatics) pa, kako nam pri tem lahko pomaga Google. Da je splet postal globalna knjiga gostov in zakaj je temu tako, je bila rdeča nit predavanja Larise Huremović (TrustYou), Giorgos Vareloglou je pokazal nekaj primerov dobrih praks iz turizma na družbenih omrežjih, Boštjan Cizelj (Attentics) pa je na podlagi izvedene raziskave povedal, kaj o posredovanju turističnih informacij menijo gostje na spletu.

Strokovni del je zaključila okrogla miza z naslovom »Ogledalo slovenskega turizma na spletu«, na kateri so govorci razpravljali o tem, da je splet v Sloveniji premalo izkoriščen, kar je ob veliki prisotnosti uporabe mobilnih telefonov in seveda dobrih internetnih povezav, obvezno potrebno nadgraditi.

Produkcija: Peternet