Gradimo blagovno znamko Srce Slovenije in delamo na srčni pogon
v petek, 4. aprila 2008, smo se RCL-ovci zbrali v
Naravnem zdravilnem gaju Tunjice. S strokovnjakinjo na
področju blagovnih znamk, gospo Ladejo Košir, smo imeli
delavnico na temo blagovne znamke Srce Slovenije.
Blagovna znamka Srce Slovenije obsega geografsko
področje v obliki srca. Le to sega od doline Kamniške
Bistrice do Vranskega, vse do Radeč, Mirne, Muljave,
Domžal in Komende. Znotraj meja območja, ki niso točno
določene, skušamo povezati različne vsebine: kulturno in
naravno dediščino, prireditve, dogodke, festivale, kulinariko, gostinsko ponudbo, prenočišča, inovativnosti,…, skratka vse kar je na tem območju domačega in našega. Naš cilj je, da postane Srce Slovenije prostor, kjer bomo radi delali in živeli. Po končani delavnici smo si na energijskih točkah zdravilnega gaja nabrali energijo za pripravo projektov in razvoj območja Srca Slovenije ter za delo na srčni pogon.