English

Razvojni center Srca Slovenije, d. o. o.

Development centre of the Heart of Slovenia

Kidričeva cesta 1, 1270 Litija

T: 01 89 62 710, E: info@razvoj.si

Pozdravljeni v Srcu Slovenije!

facebook youtube twitter


Strategija razvoja in trženja turizma Srca Slovenije

1. junij 2011 - V letošnjem letu smo izdelali Strategijo razvoja in trženja turizma Srca Slovenije kot turistične destinacije. Dokument so potrdili župani 10 občin, še posebej je bil obravnavan in potrjen na občinskem svetu v občini Kamnik.

Strategijo razvoja in trženja turizma Srca Slovenije je Center za razvoj Litija pripravil skupaj z zunanjim izvajalcem, podjetjem Alohas. Miša Novak, strokovnjakinja na področju turizma je poudarila, da je Srce Slovenije edina znamka v Sloveniji, ki združuje različne vsebine (naše okolje, turizem, podjetništvo) in ne deluje zgolj na turističnem nivoju.

Trudimo se, da bi aktivnosti, opredeljene v strategiji čim prej začeli izvajati. Dva projekta iz akcijskega načrta aktivnosti, avtodomarski produkt in projekt Promocija turističnega območja Srce Slovenije, se bosta pričela izvajati v kratkem. Hkrati tečejo tudi aktivnosti umeščanja Srca Slovenije kot turistične destinacije v Strategijo razvoja in trženja turizma za regijo Osrednja Slovenija, ki jo pripravlja zavod Turizem Ljubljana.

Strategija razvoja in trženja turizma Srca Slovenije je nastajala šest mesecev v močnem sodelovanju s terenom. Potekalo je več srečanj in delavnic s ključnimi ponudniki turističnih storitev na območju, s ciljem, da skupaj oblikujemo razvojne usmeritve našega območja, oblikovana je bila tudi projektna skupina za izdelavo strategije.

V dokumentu so opredeljeni potenciali sodelovanja ter vizija, cilji, turistični proizvodi, trg in strategija promocije območja pod skupno znamko Srce Slovenije. Opredeljene so bile ključne prioritete delovanja: povezovanje in organiziranost na področju turizma, razvoj ponudbe, oblikovanje kakovostne in edinstvene izkušnje obiskovalca, razvoj trajnostnega turizma, trženje in večanje prepoznavnosti območja.

Strategija razvoja predstavlja za ponudnike in občine v Srcu Slovenije motivacijo in spodbudo za naprej, za pospešeni razvoj v smeri kvalitetne turistične ponudbe.
 


Produkcija: Peternet