English

Razvojni center Srca Slovenije, d. o. o.

Development centre of the Heart of Slovenia

Kidričeva cesta 1, 1270 Litija

T: 01 89 62 710, E: info@razvoj.si

Pozdravljeni v Srcu Slovenije!

facebook youtube twitter


Novi trendi v grškem turizmu: lokalni produkti in doživetja v naravi

17. februar 2014 - V mestu Heraklion na Kreti je 12. In 13. februarja 2014 v okviru evropskega projekta Dante potekal študijski obisk na temo uporabe sodobnih komunikacijskih kanalov za promocijo turizma. Kreta je priljubljena turistična poletna destinacija, ki pa razvija tudi druge oblike turizma, predvsem s poudarkom na lokalnih produktih in drugačnih doživetjih v naravi.


Partnerji evropskega projekta Dante iz Slovenije, Nizozemske in Španije, ki so se udeležili študijskega obiska na Kreti

Na Kreti razvijajo lastno blagovno znamko »Crete«, s katero so opremljeni produkti, ki izhajajo iz otoka in ustrezajo postavljenim kriterijem. Pri produktih poudarjajo lokalnost, kvaliteto in sledljivost v vseh fazah produkcije. Razvili so tudi blagovno znamko »cretan cuisine«, ki prav tako funkcionira kot oznaka kakovosti.

Med dobrimi praksami, ki so bile predstavljene, je bila tudi »Cretan Paths – Alternative Torusim« (www.cretanpaths.com). Gre za potovalno agencijo, ki za majhne skupine organizira enodnevne izlete po otoku, pri čemer združuje vidike narave (gozdovi, rastline, živali), kulture (miti, legende, zgodbe) in gastronomije (zdrava mediteranska hrana, kretska dieta itd.).



Produkcija: Peternet