English

Razvojni center Srca Slovenije, d. o. o.

Development centre of the Heart of Slovenia

Kidričeva cesta 1, 1270 Litija

T: 01 89 62 710, E: info@razvoj.si

Pozdravljeni v Srcu Slovenije!

facebook youtube twitter


Priložnost: Udeležite se interaktivnega seminarja o digitalnem trženju

30. oktober 2014 - Dosezite prave kupce in partnerje svoje dejavnosti, povečajte njihovo število in izkoristite priložnost za boljše poslovne uspehe. Pridite po koristne informacije in konkretna znanja o digitalnem trženju. Seminar Digitalno trženje bo potekal v ponedeljek, 10. novembra, od 8.30 do 16.00 v Vegovem hramu v Dolskem; v ponedeljek, 17. novembra, od 8.30 do 16.00 v Vegovem hramu v Dolskem, in v četrtek, 20. novembra ob za vas rezerviranem individualnem terminu v TIC-u Jurij Vega v Dolskem. Obvezne prijave na mojca.stepic@razvoj.si.

Program seminarja Digitalno trženje:

1. dan: POSLOVANJE PREK SPLETA:
DIGITALNI KANALI KOT OSNOVNO ORODJE PREK KATEREGA KUPCI IŠČEJO INFORMACIJE

ponedeljek, 10. november 2014
LOKACIJA: Lb&T Vegov hram, turistične in druge storitve, d.o.o., Dolsko 57, 1262 Dol pri Ljubljani
  • 8.30 - 9.00 Prihod in kava
  • 9.00 - 9.15 Uvodni nagovor organizatorja  Razvojni center Srca Slovenije, d.o.o.
  • 9.15 - 11.30 Uvod v poslovni internet: ključni trendi e-poslovanja in kako povečati svojo
  • konkurenčnost? Primož Žižek, E-laborat d.o.o.
  • 11.30 - 11.45 Odmor
  • 11.45 - 13.45 Bi radi Facebook in ostala družabna omrežja izkoristili do maksimuma? Matej Špehar, Digitalna agencija To do - communicate online
  • Katera družabna omrežja obstajajo in katera so primerna za moje podjetje?
  • Uporaba družbenega omrežja Facebook v poslovne namene
  • 14.45 - 15.00 Odmor
  • 15.00 - 16.00 Analiza konkretnih spletnih praks podjetnikov in priložnosti za izboljšave. Uroš Žižek in Primož Žižek, E-laborat d.o.o.
2. dan: UPRAVLJANJE SPLETNEGA NASTOPA IN POSLOVANJA:
KAKO PRIPELJATI UPORABNIKE NA NAŠE SPLETNO MESTO IN KAKO JIH PRETVORITI V KUPCE
ponedeljek, 17. november 2014
LOKACIJA: Lb&T Vegov hram, turistične in druge storitve, d.o.o., Dolsko 57, 1262 Dol pri Ljubljani
  • 8.30 - 9.00 Prihod in kava
  • 9.00 -10.00 Zakaj so zgodbe ključna sestavina uspešnega pozicioniranja in poslovanja
  • na spletu ali kako pripeljati uporabnike na naše spletno mesto in kako jih pretvoriti v kupce? Primož Žižek, E-laborat d.o.o.
  • 11.30 - 11.45 Odmor
  • 11.45 - 13.00 Uporaba različnih Google orodij - priložnosti slovenskega podjetništva na spletu. Peter Geršič, Poesis d.o.o.
  • 13.00 - 13:15 Odmor
  • 13.15 - 15.00 Uvrščenost strani na iskalnike in Pisanje za splet. Uroš Žižek, E-laborat d.o.o.
  • 15.00 - 16.00 Vprašanja in odgovori; zaključne misli; uskladitev terminov za individualne konzultacije
3. dan: INDIVIDUALNE KONZULTACIJE
SAMO ZA UDELEŽENCE SEMINARJA DIGITALNO TRŽENJE

četrtek, 20. november 2014
LOKACIJA: Kulturni dom Dolsko (TIC Jurij Vega), Dolsko 55, 1262 Dol pri Ljubljani
  • 9.00 ure dalje: predvidoma na 30 minut. Svetovalec: Primož Žižek, E-laborat d.o.o.
  • Točen urnik bo usklajen ob koncu drugega dneva seminarja, 17. novembra 2014.


Predavatelji seminarja:

PRIMOŽ ŽIŽEK
Primož je partner in direktor podjetja E-laborat d.o.o. Je tudi predsedujoči Slovenski konferenci
iskalnega marketinga – SKIM (www.skim.si) in štirikratni vodja Akademije za poslovni internet –
NETFORK. Je redni predavatelj pri Londonski šoli za odnose z javnostmi (LSPR), pogosto pa predava
in vodi delavnice doma in v tujini. Je avtor številnih člankov in prispevkov za slovenske in tuje
medije ter soavtor knjige Outernet – Preobrat v poslovanju na internetu. Je tudi direktor Zavoda
tovarna, multimedijski inkubator, v okviru katerega je med drugim nastal projekt Picture Slovenia
(www.pictureslovenia.com). Bil je vodja marketinga in prodaje Najdi.si ter svetovalec v agencijah
Spem in Pristop. Je tudi soustanovitelj slovenske sekcije IABC (International Association of Business
Communicators).

UROŠ ŽIŽEK
Uroš je partner ter direktor razvoja in raziskav v podjetju E-laborat d.o.o.. Vrsto let se ukvarja z
raziskavami, najprej kot medijski analitik pri Pristop Klipingu, nato kot vodja analize in nazadnje kot
vodja produkcije in kakovosti. Kot zunanji sodelavec je sodeloval pri mnogih raziskavah v Sloveniji,
zadnje dve leti pa se intenzivno ukvarja z raziskovanjem interneta ter spoznavanjem in razvojem
analitičnih metod in orodij za optimizacijo spletnega poslovanja. S pomočjo sodelavcev je oblikoval
lestvico merjenja vsebinske kakovosti spletnih mest, ki vsebuje preko 250 indikatorjev in se dnevno
nadgrajuje. Je tudi predavatelj na NETFORK Akademiji ter vodja internih delavnic za spletno
poslovanje. Je dober poznavalec internetnega okolja, njegovih tehnologij in programer. V letu 2010
je skupaj z bratom Primožem izdal knjigo Outernet – Preobrat v poslovanju na internetu.

PETER GERŠIČ
Peter je direktor agencije digitalnega marketinga Poesis, ki deluje na osnovi dolgoletnih izkušenj
razvoja in prakse spletnega oglaševanja, produkcije in zasnove projektov. Dejavnosti podjetja
obsegajo zasnovo ter izvedbo poslovnih in tržnih komunikacij, ki slonijo na novih spletnih in
mobilnih tehnologijah. Osnovna dejavnost podjetja je načrtovanje poslovnih modelov za trženje in
prodajo preko spleta. Ima izkušnje dela v različnih panogah, od medicine do turizma in je
certificirani Google AdWords specialist.

MATEJ ŠPEHAR

Matej se je po 15 letih dela v tradicionalnih medijih (tisk, tv, radio) posvetil izključno družabnim
omrežjem. Ustanovil je svojo digitalno agencijo To do - communicate online za svetovanje in
komunikacijo blagovnih znamk, podjetij in javnih osebnosti na Facebooku. Že v enem letu je
postala vodilna slovenska digitalna agencija za poslovno Facebook komunikacijo, ki v imenu
naročnikov nagovarja že preko 660.000 slovenskih FB uporabnikov. Več o njem:
http://www.matejspehar.si/kdo-smo/kdo-je-matej#sthash.HDrIivJf.dpuf



Produkcija: Peternet