English

Razvojni center Srca Slovenije, d. o. o.

Development centre of the Heart of Slovenia

Kidričeva cesta 1, 1270 Litija

T: 01 89 62 710, E: info@razvoj.si

Pozdravljeni v Srcu Slovenije!

facebook youtube twitter


Brezplačno predavanje: Digitalno trženje in uporaba družbenih medijev v turizmu




Prijavite se tukaj: www.eventbrite.com/e/digitalno-trzenje-in-uporaba-druzbenih-medijev-v-turizmu-tickets-46105762577

16. maj 2018 - Družbeni mediji oz. socialna omrežja so lahko v veliko breme, zlasti manjšim podjetnikom, ki jim za marketing ostane bore malo časa. Zatorej je še kako pomembno optimalno izbrati kanale distribucije, saj s tem prihranite na času, energiji in denarju. Razpršenost je izvrsten koncept na področju finančnih skladov, ko pa govorimo o digitalnem trženju, pa predstavlja prav nasprotno. Vabljeni na brezplačno predavanje Jureta Kumljanca o trženju in uporabi družbenih medijev v turizmu, ki bo v četrtek, 24. maja 2018, ob 17h v predavalnici Mestnega muzeja Litija.
 
V turizmu so družbeni mediji izjemnega pomena, saj predstavljajo ne le kanal distribucije za lastnika blagovne znamke, torej vas, marveč tudi stičišče vseh porabnikov vaše storitve na enem mestu. Zato je pomembno predvsem poslušati in šele nato spregovoriti. Poleg standardne, vsakodnevne ali redne, komunikacije pa v ospredje vse bolj prihaja pravilo, ki se v angleškem jeziku sliši bolj smiselno - if you don't pay, you don't play (če ne plačaš, ne moreš igrati). Danes je lažje, ceneje in hitreje kot kdajkoli poprej razširiti želeno sporočilo o vaši storitvi, izdelku in blagovni znamki. Z nekaj kliki lahko dosežete uporabnike na drugem koncu sveta, kar si pred desetletji še nismo znali predstavljati. Le kako se bosta svet in posel spremenila v roku prihajajočih trideset let?

Na dvournem srečanju bomo pogledali:
  • Kako oblikovati enostavno oglaševalsko kampanjo na omrežju Facebook ter kaj je pri tem pomembno upoštevati,
     
  • Katerim napakam se morate izogniti, da vam Facebook ne bo zavrnil oglaševalske kampanje ali pa celo zamrznil oglaševalskega računa in Facebook strani - da, tudi to se lahko zgodi,
     
  • Dotaknili se bomo spletnega oglaševanja na omrežju Google,
     
  • Predstavitev enostavnih in brezplačnih spletnih orodij, ki vam lahko močno olajšajo vaše delo.
Jure Kumljanc je ustanovitelj podjetja Splet4U, kjer se ukvarjajo s spletnim oglaševanjem, digitalno komunikacijo in PR rešitvami ter izobraževanjem in svetovanjem najrazličnejšim podjetjem v slovenskem in mednarodnem prostoru. Specializirani so za področje turizma.

Obvezne prijave na: 
www.eventbrite.com/e/digitalno-trzenje-in-uporaba-druzbenih-medijev-v-turizmu-tickets-46105762577



Project co-funded by European Union funds (ERDF, IPA).

Produkcija: Peternet